Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /autoinstalator/wordpressplugins/wp-includes/post-template.php on line 284

biuro@boolska.pl  + 48 535 90 70 90

Boolska

Oferta

Gotowa spółka z o.o.

Wychodząc naprzeciw licznym zapytaniom z rynku oferujemy sprzedaż udziałów nowozarejestrowanych spółek z ograniczoną odpowiedzialnością.

Każda spółka posiada:

  • wpis do KRS,
  • nadany numer NIP,
  • nadany numer REGON,
  • opłacone zgłoszenie do VAT i VAT-UE (status czynnego podatnika VAT i VAT-UE),
  • złożone i opłacone PCC od umowy spółki,
  • kapitał zakładowy w wysokości 5.000,00 PLN, w całości wniesiony,
  • założone i prowadzone księgi handlowe,
  • szeroki zakres działalności (kilkadziesiąt działów PKD),
  • adres w Warszawie.

Księgi handlowe

Domeną naszej działalności jest obsługa podmiotów prowadzących księgi handlowe, czyli tzw. „pełną księgowość”, w szczególności – spółek kapitałowych.

Obsługa księgowa podmiotów prowadzących księgi handlowe, obejmuje:

  • wykonywanie księgowań dokumentów i operacji gospodarczych,
  • obliczanie należnych zaliczek na podatek dochodowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie rejestrów VAT i obliczanie podatku VAT,
  • sporządzanie i składanie deklaracji dotyczących zobowiązań budżetowych (podatku dochodowego i podatku od towarów i usług),
  • przygotowanie dla Klienta odpowiednich przelewów (PIT, VAT),
  • sporządzenia sprawozdania finansowego za okres wynikający z umowy najpóźniej do końca marca roku następnego po roku bilansowym,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
  • prowadzenie rejestru kasowego – bankowego, sporządzanie raportów kasowo – bankowych na podstawie przedstawionych dokumentów księgowych bez dostępu do gotówki czy środków finansowych na rachunkach bankowych.

Minimalny koszt obsługi księgowej podmiotu zobowiązanego do prowadzenia ksiąg handlowych, (generującego do 10 dokumentów miesięcznie) to 350 PLN netto.

Książki przychodów i rozchodów

Większość przedsiębiorstw prowadzi uproszczoną księgowość, w postaci podatkowej książki przychodów i rozchodów, zwanej potocznie KPiR-em.

Obsługa księgowa podmiotów prowadzących KPiR, obejmuje:

  • wykonywanie księgowań dokumentów i operacji gospodarczych,
  • obliczanie należnych zaliczek na podatek dochodowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie rejestrów VAT i obliczanie podatku VAT,
  • sporządzanie i składanie deklaracji dotyczących zobowiązań budżetowych (podatku dochodowego i podatku od towarów i usług),
  • przygotowanie dla Klienta odpowiednich przelewów (PIT, VAT),
  • sporządzenia rozliczenia rocznego za okres wynikający z umowy najpóźniej do końca kwietnia roku następnego po zakończeniu roku obrotowego,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.

Minimalny koszt obsługi księgowej podmiotu prowadzącego uproszczoną księgowość, generującego do 30. dokumentów miesięcznie, to 250 PLN netto.

Obsługa kadrowo – płacowa

Prowadzenie spraw kadrowo – płacowych to naturalne i nieuniknione następstwo zatrudnienia pracowników.

W ramach obsługi kadrowo – płacowej zapewniamy:

  • wyliczanie wynagrodzeń za pracę,
  • sporządzanie list płac,
  • prowadzenie ewidencji wynagrodzeń dla potrzeb wyliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • obliczanie składek ZUS i przekazywanie deklaracji do odpowiedniego inspektoratu,
  • sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych ( PIT-11),
  • rejestracja w ZUS Pracowników Klienta (dokumenty typu ZUS ZUA, ZUS ZIUA, ZUS ZWUA i inne),
  • sporządzanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego pracowników zatrudnionych przez Klienta, którzy do dnia 10 stycznia roku następnego złożą Klientowi wymagane prawem oświadczenie,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej, w tym: prowadzenie akt osobowych, ewidencjonowanie danych kadrowych w programie kadrowo-płacowym na podstawie przekazywanych przez Klienta dokumentów,
  • rozliczanie umów cywilno-prawnych.

Koszt obsługi kadrowo – płacowej pracowników – 50 PLN netto miesięcznie za osobę.

Obsługa ZUS przedsiębiorcy / wspólnika – 20 PLN netto miesięcznie za osobę.

Adres rejestrowy i nie tylko

Mając na celu zapewnienie Klientom możliwości załatwienia wszystkich spraw formalnych firmy w jednym miejscu, zapraszamy do wykorzystania adresu naszego biura jako adresu rejestrowego i korespondencyjnego.

Dzięki rejestracji działalności gospodarczej lub spółki pod naszym adresem, Klient uzyskuje liczne korzyści, w tym min.:

  • ograniczenie kosztów związanych z wynajmem biura,
  • uproszczenie obiegu dokumentów (korespondencja trafia od razu do księgowości),
  • eliminacja ryzyka niedotrzymania terminów w sprawach formalnych (korespondencja z urzędami, sądem, dłużnikami, wierzycielami),
  • zapewnienie poufności informacji (dokumenty formalne nie trafiają w ręce szeregpwych pracowników).

W zakres usługi adresu wirtualnego wchodzą:

  • udostępnienie adresu do rejestracji przedsiębiorstwa,
  • odbieranie korespondencji (bez otwierania),
  • informowanie Klienta o oczekującej korespondencji,
  • przesyłanie odebranej korespondencji pod wskazany adres (dodatkowo płatne).

Koszt korzystania z adresu wirtualnego z obsługą korespondencji to 150 PLN netto miesięcznie.

Dla Klientów korzystających z innych usług Kancelarii specjalna cena adresu wirtualnego – 100 PLN netto miesięcznie.

Sala konferencyjna

Każdy przedsiębiorca regularnie spotyka się z Klientami, ale nie każde spotkanie można przeprowadzić w pokoju biurowym lub restauracji. W ramach rozszerzenia zakresu usług biura wirtualnego, zapraszamy do korzystania z naszej sali konferencyjnej.

Lokalizacja

  • Al. Rzeczypospolitej 17 w Warszawie, w bezpośredniej bliskości Świątyni Opatrzności Bożej w Wilanowie
  • 300 m od skrzyżowania Al. Rzeczypospolitej z Al. Wilanowską
  • w budynku podziemny parking dla gości

Wyposażenie

  • stoły i krzesła biurowe pozwalające usadzić, w zależności od ustawienia, od 4 do 10 osób,
  • projektor Full-HD,
  • dostęp do internetu WiFi,
  • flipchart.

    Koszt wynajmu

    • 1-4 godziny – 35 PLN za godzinę,
    • powyżej 4 godzin – 30 PLN za godzinę,
    • cały dzień (maks. 8 godzin) – 200 PLN za dzień.

    Na życzenie Klienta możemy zapewnić

    • serwis kawowy (woda, herbata, kawa, ciastka, paluszki itp.) w cenie 10 PLN za osobę,
    • katering z daniami obiadowymi od 15,00 PLN za osobę.

    Podane wyżej ceny nie zawierają podatku VAT.

    W celu uzyskania dodatkowych informacji lub zarezerwowania terminu, prosimy o kontakt telefoniczny.

Ile to kosztuje

Na to pytanie, podobnie jak na większość pytań w księgowości, jest tylko jedna odpowiedź:

– To zależy…

Koszt obsługi księgowej w naszej Kancelarii zależy przede wszystkim od:

  • formy prawnej przedsiębiorstwa,
  • liczby dokumentów księgowych,
  • liczby pracowników.

Minimalny koszt obsługi księgowej firmy prowadzącej podatkową książkę przychodów i rozchodów
to 250 PLN netto. Minimalny koszt obsługi księgowej firmy prowadzącej księgi handlowe, czyli „pełną księgowość” to 350 PLN netto.

Powyższe ceny stosujemy dla najmniejszych podmiotów, których obsługa wymaga księgowania do 30 dokumentów miesięcznie.

Jako jeden dokument traktowane są:

  • każda faktura sprzedażowa,
  • każda faktura zakupowa,
  • 10 rachunków uproszczonych z jednego źródła  w ramach okresu rozliczeniowego (bilety komunikacji miejskiej, kwity opłat parkingowych itp.),
  • 10 pozycji wyciągu bankowego (jeżeli księgowane są wyciągi).

Za dokumenty powyżej ilości minimalnej, rozliczamy się za każdy rozpoczęty pakiet 10 dokumentów, dzięki czemu w każdym miesiącu koszt obsługi księgowej jest naturalnym odwzorowaniem skali działalności przedsiębiorstwa Klienta.

Z Klientami, których biznes generuje powyżej 250 dokumentów miesięcznie, koszt obsługi księgowej ustalamy indywidualnie, w postaci miesięcznego ryczałtu.

Formularz